dimarts, 26 de febrer del 2008

Activitat 6. Flickr

Ostres, quin descobriment això del Flickr! La veritat és que ha sigut molt interessant i divertit fer aquesta pràctica. Havia sentit molt a parlar d’aquesta eina però sempre per qüestió de falta de temps no m’havia parat a descobrir-la.
Jo que no sóc molt partidària de fer públiques les meves coses personals, crec que en aquest cas, és interessant poder compartir amb la resta de la gent les teves fotografies, així com entrar a formar part d’un grup o afegir-te els fotògrafs que més t’agraden als teus favorits!
La veritat és que si tens temps és una eina ideal per poder tenir emmagatzemades de forma organitzada totes les teves fotografies i “jugar amb elles” gràcies a les múltiples opcions que proporciona aquesta eina.
Per tant, estic segura que a partir d’ara utilitzaré molt Flickr, ja que tinc moltes i moltes fotografies de tots els viatges que he fet i que m’agradaria poder compartir em la resta de la gent.